13 juli 2008

Standplaats London

Na anderhalf jaar ruil ik New England alweer in voor Old England.

Niet omdat Boston vervelend is - in tegendeel, het Noord Oosten van de US is geweldig om te werken en te wonen. Boston is een rustige stad die vooral wild wordt van sport, en als je echt de drukte in wilt rijd je gewoon binnen vier uur naar New York City. De seizoenen zijn lekker voorspelbaar: ijskoude witte winters en hete zomers, met bergen en zee binnen een uur van huis. Afijn, lees veel meer over Boston bij Irene en Xan, die veel betrouwbaarder bloggers zijn dan ikzelf. Wat ik ga missen? Vooral m'n nieuwe vrienden en collega's natuurlijk, maar ook de presidentsverkiezingen, de Boston Red Sox, de North Shore, de White Mountains enne, van geheel andere orde, het concert van The Police op 31 juli (want aan verkeerde kant van de oceaan die dag).

Volgende hoofdstuk is dus London - klein jaartje geleden probeerde ik met collega Jeroen het lead generation model van BuyerZone uit in de UK. Die pilot smaakte naar meer, en vorige maand heeft Reed Business UK Approved Index overgenomen. Een jonge, creatieve en gedreven club, sterk vergelijkbaar met BuyerZone. Per 1 juli mag ik dat bedrijf leiden, en treed ik toe tot het management van RBI Search, een divisie die letterlijk eeuwenoude business to business producten als KellySearch (1799) en BankersAlmanac (1845) succesvol, en voor 100% tot grote wereldwijde e-business spelers heeft omgesmolten.

Deze weken dus nog even pendelen tussen Boston en London, in Augustus vakantie en verhuizen en vanaf September pers ik me met 4 miljoen Londenaren de metro in ;-) (Wordt vervolgd, echt waar)

5 opmerkingen:

Marco W.J. Derksen zei

Gefelciteerd en heel veel succes! Ik blijf je uiteraard volgen, als je tentminste blijft bloggen ;-)

Markies zei

Als je idd wat vaker blogs zou plaatsen kunnen we het ook beter volgen :-) Succes!

Anoniem zei

He Pjong,

Klinkt wederom als een mooie stap! Veel plezier en succes.

R.

Anoniem zei

BTW koos bij 'identiteit achterlaten' voor 'Naam/URL' maar die wordt niet gehyperlinked in de reactie. Nogmaals proberen - mischien iets fout gedaan. En anders pusht Google alleen zijn eigen profielen ;-)

Anoniem zei

Hey Peter, gefeliciteerd! Leuk, zo'n internationale carrière.

Theo