04 juni 2008

Bedelbrief van een Teletekstverslaafde

"Geachte mevrouw / mijnheer,

Helaas lukt het mij niet om de onlangs door u gelanceerde mobiele applicatie te activeren op mijn Blackberry of iPhone. Ik ben werkzaam in de VS, een erkend Teletekstverslaafde en bovendien Nederlands staatsburger en daarmee belastingplichtig. De applicatie is een van de weinige overheidsdiensten waar ik, gezien mijn verblijfplaats, gebruik van zou kunnen en willen maken. Ik ga er dan ook vanuit dat u mij, als medefinancier van dit project, toegang geeft tot deze mobiele service. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet, Pjong"

Wordt hopelijk vervolgd...

2 opmerkingen:

Riemer zei

Probeer het ook eens als comment bij http://weblogs.nos.nl/nieuwemedia/2008/06/03/nos-teletekst-voor-de-iphone/ - de afdelingsleiding en projectmanagers lezen daar regelmatig mee.

Anoniem zei

Of ga direct commercieel en haal je teletekst applicatie bij: http://www.e-office.com/eog/nl/website.nsf/wwwVwContent/l4blackberryteletekst.htm