18 maart 2008

Annet de Jong - Vuurkoraal

Annet de Jong - Vuurkoraal - Querido"Uitgevers en online marketing (en dus ook het maintainen van een internetsite): het blijft een lastige combinatie." sneert Tjan op zijn onvolprezen weblog, waarvan hij overigens zelf uitgever, (eind)redacteur, censor en marketeer is.

No big deal normaal gesproken, maar hier gaat het wel om het boek Vuurkoraal van mijn zusje Annet de Jong dat in mei van dit jaar verschijnt dat uitkomt bij Querido onder de hoede van de Annette Portegies, toevallig de beste en leukste uitgever van Nederland. Tjan heeft inmiddels een tijdelijke site geritseld. Lees op vuurkoraal.nl "alles" wat je moet weten over Vuurkoraal door Annet de Jong: namelijk hoe je het boek kunt bestellen. Inmiddels heb ik ook de gelikte prospectus ontvangen, die me nog jaloerser maakt op mijn vrienden Tjan en Annette: zij hebben het boek al gelezen en ik moet wachten tot eind mei ;-)

Geen opmerkingen: