SOA? - Lef kan Martin Otten, account manager bij BEA Systems Nederland, niet ontzegd worden. Aan de start van een omvangrijk e-business project, ver voor oplevering, vraagt hij me of ik halverwege dat traject verslag zou willen doen van de voortgang, ten overstaan van zijn eigen klanten en prospects. "Als je niet levert, vertel ik dat natuurlijk ook aan je klanten", waarschuwde ik nog. Zijn antwoord bestond uit een gedrukte uitnodiging en het verzoek vooral te bloggen over mijn ervaringen.Zoals het hoort wordt dergelijke durf 'beloond' - donderdag a.s. doe ik kort verslag van 'Getting the basics right'. Het mag geen verrassing zijn dat het een enerverende achtbaanrit is. Reed Business Information levert in 6 maanden tijd ruim 40 'community websites' op, met het doel zijn marktpositie in B2B publishing verder te versterken. De sites hebben het doel om hun gebruikers te helpen bij het succesvol runnen van hun bedrijf of het uitoefenen van hun professie. Deze 'actieve communities' bieden onze adverteerders de mogelijkheid gericht te communiceren in hun doelgroepen. Ofwel: hoe tilt Reed Business de lange staart van B2B publishing op? www.boerderij.nl/, www.gemeente.nu en www.distrifood.nl zijn de eerste tastbare voorbeelden - meer morgen in Amsterdam.
Zie ook: http://beaklantendag.nl/
"Vergeet niet: ik ben de business. De vijand dus. Je vraagt wel veel. Een Rotterdammer in 020 een verhaal laten houden aan IT'ers over een project dat net halverwege is. SOA? Je werkt toch niet voor de Rutgerstichting? No worries - het wordt een positief verhaal en de platformvragen mag je zelf beantwoorden"
26 april 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Hey Pjong, dacht dat jij al jaren in het Gooi woonde?
Een reactie posten