e-publishing - Via Molblog - O ironie, juist de naamgever van de MSN-generatie, dat surfend tuig dat weigert te lezen, lanceert een heus tijdschrift. Het nieuwe maandblad MSNmagazine, uitgegeven door HUB, wordt vanaf vandaag in een oplage van 5.000 verspreid. Tegelijkertijd experimenteert de titel via een ander kanaal. PSP gebruikers (blijkbaar talrijk in de doelgroep 14-18-jarigen) krijgen het magazine te zien in een mini-editie. Dit alles in een tijd waarin jongerentijdschriften en masse de plug eruit trekken vanwege 'de ontlezing' van de MSN generatie. Microsoft zoekt overigens nog steeds jonge redacteuren die wel kunnen lezen en schrijven.
VNUNet: Het magazine lijkt onlosmakelijk verbonden te zijn met Microsoft, de eigenaar van MSN. Toch is dat niet waar: de hoofdredactie is vrij om te schrijven wat ze wil en nodigt jonge redacteuren, maar ook fotografen, kunstenaars en modellen uit om samen met hen de eerste gedrukte versie van de MSN community verder vorm te geven.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten