29 juli 2005

Omzwervingen van een Blackberry

blackberrye-trivia - Vorige maand verloor ik mijn Blackberry. Dacht ik. Gisteren ontving ik op mijn huisadres het apparaatje, met een belerend briefje, waaruit hieronder een citaat. Mobile e-mail is nog begeerlijker dan ik dacht, zeker voor anderen. Gelukkig wist de beste man het ding niet naar zijn hand te zetten en stuurde hij de zwarte bes naar mijn huisadres. Ik moet bekennen dat ik het ding heb gemist - "webmail zuigt big time", om met een collega te spreken. Ik beraad me op mijn reactie naar "Piet Paaltjens".

"Enige tijd geleden heeft uw alertijd U in de steek gelaten en ervoor gezorgd dat Uw BlackBerry 7230 Wireless Handheld op een vliegtuig na een zakenreis in Chicago achterbleef. Mijn verdorven geest heeft mij er dadelijk toe gezet, bezit te nemen van bovengenoemd eigendom. Deze misdaad welke ik beging zonder enige vorm van scrupules, had een uiterst bevredigende werking op mij. [...] Mocht U, na wederkeren van Uw eigendom, de behoefte hebben, casu quo krijgen, contact met mij op te nemen, dan bied ik U de mogelijkheid om dit via een U welbekend elektronisch medium te doen.

Piet Paaltjens
doalfr@hotmail.com

Geen opmerkingen: